• Czcionka:
  • ikona wyłączania kontrastu
  • Mapa strony:
  • ikona mapa strony

W ramach szkolnego projektu pn. „W soboty nie ma nas w domu” klasy 2a i 1b wyjechały 1października na całodniową wycieczkę do Jura Parku w Krasiejowie.
Wybralismy się w to miejsce, gdyż uwielbiamy spędzać wolny czas spacerując na świeżym powietrzu, łącząc edukację ze wspaniałą zabawą. Przejażdżka kolejką w Tunelu Czasu, na którego ścianie wyświetlana jest historia wszechświata oraz powstania dinozaurów była pierwszą atrakcja tego miejsca. Następnie ruszyliśmy na spacer ścieżką dydaktyczną. Wzdłuż całej trasy oglądaliśmy naturalnej wielkości rekonstrukcje dinozaurów oraz wysłuchalismy kilku ciekawostek o nich z ust Pani Przewodnik. Przeszliśmy przez Pawilon Paleontologiczny, w którym dzięki szklanej podłodze oglądaliśmy skamieniałości gadów i płazów. Nastepną atrakcją była wizyta z Oceanarium. To miejsca sprawiło, że przenieśliśmy się w świat podwodnego życia ogromnych prehistorycznych gadów. Spotkaliśmy się „oko w oko” z ogromnym Megalodonem, płetwojaszczurem i rybopodobnymi Mozazaurami- wszystkie naturalnej wielkości. Po przerwie na obiad nastąpiła zabawowa część wycieczki. Wizyta na placu zabaw z dużą ilością różnych instalacji, ogromną zjeżdżalnią, huśtawkami, pajęczynami do wspinania itp. wprawiła w  zachwyt wszystkie dzieci. Bawiliśmy się znakomicie na trampolinach, w basenie z kulkami i na karuzelach. Następnie przeszliśmy na teren przy plaży z karuzelami, torem wyścigowym, czyli na tzw. wesołe miasteczko. Na koniec został już tylko czas na zakupienie pamiątek z wycieczki. Wyjazd dostarczył dzieciom wielu wrażeń, dopisała nam piękna pogoda. Poza tym Dinozaury są fascynującym tematem do rozpalenia dziecięcej wyobraźni, a Jurapark- idealnym miejscem, by zaaplikować uczniom wiedzę w tym temacie, a przy okazji dać dzieciom dużo zabawy.

Krasiejow 01Krasiejow 02Krasiejow 03Krasiejow 04Krasiejow 05Krasiejow 06Krasiejow 07Krasiejow 08Krasiejow 09Krasiejow 10Krasiejow 11Krasiejow 12Krasiejow 13Krasiejow 14Krasiejow 15Krasiejow 16Krasiejow 17Krasiejow 18Krasiejow 19Krasiejow 20Krasiejow 21Krasiejow 22Krasiejow 23Krasiejow 24Krasiejow 25Krasiejow 26Krasiejow 27Krasiejow 28Krasiejow 29Krasiejow 30Krasiejow 31Krasiejow 32Krasiejow 33Krasiejow 34Krasiejow 35Krasiejow 36Krasiejow 37Krasiejow 38Krasiejow 39Krasiejow 40Krasiejow 41Krasiejow 42Krasiejow 43Krasiejow 44Krasiejow 45Krasiejow 46Krasiejow 47Krasiejow 48Krasiejow 49Krasiejow 50Krasiejow 51Krasiejow 52Krasiejow 53Krasiejow 55